Alla inlägg under juni 2009

Av maaria - 26 juni 2009 21:22

Oj vad jag känner mig konstig, för jag saknar en person som jag inte borde sakna och det tär på psyket kan jag säga.


Idag har jag varit med Louise och badat i Bara. jag har bränt mina stackars axlar och mitt ansikte. Hoppas jag inte tappar all färg bara..


Du ligger här brevid och jag känner hur du andas..

..

Av maaria - 24 juni 2009 22:29

Jag förtjänar det



:)

Av maaria - 23 juni 2009 15:54

Hejsan!:)

Nu har det äntligen blivit lite finare väder vilket jag är väldigt tacksam för :)

igår åkte jag till Louise och solade och doppade tån i vombsjön. Äckligt vatten så jag nöjde mig med att soooola :)

Vid åtta på kvällen åkte vi till Max och hämtade upp honom, fick hjälp av Fredde att hitta dit :) Sen spelade Louise Bingolotto, hon vann tyvärr inget. Så typiskt att vara ett nummer ifrån 10000.

Vi spelade kort också, Gin & Rummy, mitt nya favoritspel:D

I morse var det skit fint väder men jag orkade knappt gå upp ur sängen, louise studsade upp pigg som en lärka verka det som och jag & Max bara sov..

Idag har vi lekt med hundarna, Max startade ett vattenkrig eftersom jag gick in och väckte honom med lite vatten på ryggen som han förlorade när Louise börja hjälpa mig :D Klockan är bara fyra men det känns faktiskt som att det har varit en väldigt bra dag, jag ska ut till louise lite senare så fort jag fått min plånbok men inatt sover jag nog hemma :)


Jag tänker säga de här tre små orden, som inte alls är så hemska som de verkar. Jag är bara trött på det, "Tiden rinner ut"


dagens låt är Vybz Kartel- Missing you alot :)

Av maaria - 22 juni 2009 12:40


 

 

-Sånt är livet, sånt är livet så mycket falskhet bor det här

Den man förlorar vinner en annan så håll i vännen som du har kär

If

Av maaria - 21 juni 2009 15:02



If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man
I'd listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed

Av maaria - 20 juni 2009 18:29

Igår var det midsommar, jag tycker faktiskt inte att vädret var så dåligt. Det hade ju kunnat regna hela dagen, tänk på det.

Som så många andra firade jag den med några goda vänner & fest:)

Jag, Tomas, Ella, Jörgen & Sabina åt midsommar middag, och jag åt faktiskt sill för första gången i hela mitt liv .

Efter maten och jordgubbarna med vaniljvisp kom Sabinas kusiner och vi började dricka lite mer.

Och inte för att skryta, men jag & Tomas är ju bäst, vi snapsade en 70:a och ingen av oss blev varken för full eller bakis.

I just love it :)

Det kom upp fler folk till Estellé sen och kvällen fortsatte förvånansvärt bra.


-Your heart is free have the courage to follow it

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards