Alla inlägg under augusti 2010

Av maaria - 31 augusti 2010 22:50

Allt känns så tomt utan dig.


fanfanfan vad jag saknar dig, jag vet att du läser detta och jag vet att du förstår direkt att det är dig jag menar.

bastu,tälta,sena kvällar, gastelyckan.


Lyckan försvann.

verkligen det största misstaget i mitt liv.

filosofen har rätt ; I slutet av dagen är vi alla ensamma.

Av maaria - 30 augusti 2010 14:40

idag ska jag & Louise på bio, men först ska jag in till malmö och gå en runda med henne :D


jaa, jag är lite deppig. för alla planer bara poff borta.. :(


Jag ska flytta hemifrån förresten, :) YAAAAAY! :D:D

Av maaria - 29 augusti 2010 00:37

jaha.

fan.

varför?


Jag tror du har väntat dig ett inlägg där jag kommenterar att jag sett dig, varit såå nära dig , men ändå så långt ifrån. Hade jag vetat att det var dig jag ville ha hade jag aldrig svarat på din fråga.



jag träffade louise på torsdagen :) Stack till hennes jobb & väntade på henne. Riktigt kul kille träffade jag på hennes jobb, McDonalds Heleneholm dit går sveriges nya komiker och käkar:)

När hon slutat åkte vi till Trelleborg, uff inte saknat den hålan ett dugg! Men det är värt att åka dit om man ska vara med Louise faktiskt :)

Vi åkte in en sväng till malmöfestivalen när vi äntligen vaknat, åt och gick runt och kollade. Inte alls som det brukade vara där, men men. Vi åt Churros också, mums, och de har jag tränat bort idag.

Imorgon ska jag träna igen, ska försöka köra hårt nu!


Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar.


Helvete igen. Ogilla allt just nu.

Av maaria - 26 augusti 2010 00:28

Let's pay som bills then! (Y)


34 days, then turkey! :)


mmhm. ohboy. jag lämnar det kapitlet bakom mig, tror jag bestämt. kanske. uuuh.


Jag har världens bästa jobbarbästis.:)

Av maaria - 25 augusti 2010 12:02

Dagens låt, som kanske t.o.m är veckans, månadens och århundrades låt är

Demarco-She can't wait.

Äckligt bra, och jag har äntligen hittat den på älskade Spotify!


Jag ska jobba idag också, tog en extra tid.

Ja, jag älskar att jobba. Speciellt när man har någonting att jobba för ;D


Nu håller jag och Emms en extra tumme så vi får det vi vill ha! :)

Av maaria - 24 augusti 2010 11:46

Kvar finns smärtan.


Av maaria - 23 augusti 2010 10:16

There's a song that's inside of my soul, it's the one that I've tried to write over and over again.


hade såå ont i min rygg igår, trodde det var för att jag är förkyld, då brukar jag få ont i rygg & leder. men sen på kvällen upptäckte jag att jag hade en sjuuukt stor knuta vid ländryggen.. Som nu är borta tack vare Dig! ;D Tack! :D


myspys. mm..

mår mycket bättre idag, dock sjukt täppt i näsan min.

kunde varit värre.


nu ska jag vila lite, äta lunch och sen till jobbet :)

Av maaria - 22 augusti 2010 14:20

suck, jag mår inte bra. hade behövt en vilodag till så förkylningen försvann helt & hållet men istället ska jag jobba om lte mindre än 2 timmar. Vilken tur att jag jobbar med världens bästa idag!



Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards