Alla inlägg under juni 2010

Av maaria - 17 juni 2010 14:24

Hur underbart är det inte att bara ha en mysdag i Lomma med bästis, och pojkvännen som fyller år idag är också på väg hit så ikväll ska vi grilla när vi väl fått lite färg.

Jag gjorde en ny tatuering i söndags, så tänkte lägga in en bild på den.


Om 24 dagar är jag & bästis på väg till Turkiet!


Vi längtar:)


puss & kram

Av maaria - 15 juni 2010 21:37

Jag ser fram emot Turkiet med bästis, men nu ska jag inte tjata mer om det. Jag vet att ni vill följa med ;)


Har varit och tränat idag också, idag var det vilodag men den tar jag i morgon istället när jag ändå bara ska jobba.

var på kalas för min kusin Amanda idag, 10 år.. stor flicka nu och jag fick lova att sluta kalla henne lillen.. Men mini-me slipper hon aldrig ;)


Jag blir lite irriterad, för alla människor är som de är eller hur?

Och jag är en väldigt temperamentsfull tjej.. Jag vet om det men det är inte så att jag blir arg för ingenting, nej för att få mig arg ska man ha gjort något FEL.

Sen om man ber någon vara tyst och inte prata om det så får den personen som tar upp det man inte vill prata om just för tillfället faktiskt stå ut med en arg Maria. men ändå är det jag som gör fel, trots att jag säger " vi snackar inte om det nu" Jag förstår mig inte på människor!


Från en sak till en annan, jag vill utbilda mig. Kanske massös? :)


Nu ska jag in & duscha sen blir det jobb mellan 8-21 i morgon.

Tumme upp.

Puss


Av maaria - 8 juni 2010 12:22

Nu är det sommaruppehåll i Allsvenskan, hur tråkigt är inte det på en skala?

Men den 24 juli är det hemma match igen, men gissa vart jag är då?

I Turkiet !!:)


Jag tar med Emms till Turkiet, det blir hennes födelsedagspresent!

Vi åker till Side i 2 underbara veckor, och jag kan nog inte förklara riktigt hur mycket jag längtar. Tänker på det varje dag och snart är det bara en månad kvar tills vi åker. Vi är borta den 11-25 :) LOVELY!


Det var längesen jag skrev, och jag vet egentligen inte varför jag skriver. men ibland är det skönt att bara skriva ner några rader. :)


Nu ska jag fortsätta min städning sen ska jag plugga lite Matte blä B.:)



Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards