Alla inlägg under september 2010

Av maaria - 29 september 2010 13:59

Jag kan se hur du gråtet fast dina ögon är torra.

Iloveyou.


Jag ska umgås med min Louise idag :) första gästen i min lägenhet förutom mamma :) woohoo! :D


Ska köpa en sak till Ellanbellan idag, som jag hoppas gör henne otroligt glad.

Me love her.


Nu ska jag göra mig färdig.


Ha en AWESOME dag!!

Av maaria - 28 september 2010 22:36

jag vet vad du tror

men det är inte riktigt så


tänk att jag har vuxit upp och blivit en person du drömmer om att vara.

well, sucks to be you right now


Av maaria - 25 september 2010 14:51

Jag hade kul igår

men det finns alltid jubelidioter som är ute

och tyvärr var alla jubelidioter där vi var!

Wooho!

Förutom det så var det bra, som vanligt

och som vanligt har jag haft det obligatoriska dagen-efter samtal med Zabina.

Och jag har nog sagt åhhh herregud tusen gånger på en timme.


jaja, jag hade kul! :)


Idag blir det lite oplanerat jobb, men jag gillar det :)

              

Av maaria - 24 september 2010 17:57

.. but I sure know where I've been!


Så mycket som har ändrats och på så kort tid, jag känner mig levande såå levande!

Vad har jag hållt på med innan egentligen? usch piiie, vill inte ha det livet längre. Detta livet är hundra gånger bättre, roligare och spännande!

Klandrar fortfarande mig själv för att jag lät det gå så långt, varför gjorde jag inte slut med honom när han behandlade mig som sämst?

jag har iallafall växt som människa, och INGEN ska någonsin få vara så elak mot mig igen.


and when the rain begins to fall you are my rainbow in the sky, and I'll catch you if you fall you never have to ask me why !


Idag är det som ni alla kanske vet Fredag, och Fredag betyder FEST och fest betyder en tripp till stan till Lilla Fiskaregatan, förfest med Binafina, sen ut i Malmö och dansa! Min nya hobby! :)

Så nu ska jag sätta på mig mina nya kläder, smink & fixa håret så kvällen kan börja!


Closed off from love I didn't need the pain

 

another day, another night

I believe that I can fly

another day another night

please don't say goodbye

 

the sun is shining down on me

dancing till the morning comes

 

 

Av maaria - 21 september 2010 15:41

Jaha, jag är trött. Det här med att vara förkyld är inte min grej så försvinn förkylning! Jag var nyss ute med Baloo,  mysigt höstväder men nu är alla krafter borta så jag ska bädda ner mig med en bra film.

Har hittat en bra låt Mike Posner- Cooler than me


If I could write you a song
And make you fall in love,
I would already have you up under my arm.
I used up all my tricks,
I hope that you like this.
But you probably won't,
You think you're cooler than me.

You got designer shades,
Just to hide your face and
You wear them around like,
You're cooler than me.
And you never say hey,
Or remember my name.
It's probably cause, you think you're cooler than me.

You got your hot crowd,
Shoes on your feet,
And you wear them around,
Like they aint shit.
But you don't know,
The way that you look,
When your steps
Make
That
Much
Noise.

Av maaria - 18 september 2010 22:20

Det här är lycka för mig

umgås med min underbara släkt

mina underbara vänner

och framför allt umgås med min fina bina.

grädde på mosen kan man alltid ha, och min grädde idag kommer i form av en Philip Laine & Robert Milemyr!



snart flytt, det kommer bli äckligt underbart det också! <3  

Av maaria - 17 september 2010 22:58

Om du ringer hem till mig mitt i natten är det okej

Om du gråter kom ihåg, när man delar är man två.

Ja, det är dig jag menar Nathalie!




Av maaria - 16 september 2010 23:48

jaha hej!

idag har jag jobbat, blev ändå lite timmar denna veckan. Hoppas dock på en förändring nu, om 9 dagar är det dags för en förändring. Flytta hemifrån, uff uff!

Men mamma kollar i alla möbelblad efter möbler till mig.

tror hon accepterat faktum.


jag är faktiskt en rätt bra tjej, can't you see it?


lämna det bakomflutna före dig

- ja kanske det.

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards