Alla inlägg under november 2010

Av maaria - 23 november 2010 01:07

If I could fall into the sky, do you think time will pass me by?


Ja, ytterligare ett år äldre, 20 år är jag nu, och jag har bara positiva saker att se fram emot känner jag.

Igår blev det filmkväll hos Zabina med trevliga pågar. Dock en rätt äcklig film, haha från 90-talet! Rogge får inte vara filmansvarig nästa gång.

Efter att grabbarna bus gått hem fick jag & zabina äntligen en lugn stund.. nä vem försöker jag lura?

Lugnet sparar jag tills jag är gammal & grå!



JK ! :)

Av maaria - 19 november 2010 23:28

Vad fort en timme går när den spenderas med dig :*

snuttegull vad jag längtar.


Zabina kom igår natt till mig, mitt älskade hjärteknull! :)

hon är bra fin:)


Nu ska jag sova, för imorgon ska jag som vanligt jobba!

Av maaria - 13 november 2010 13:11

Jag är fortfarande i Guld-dvala. :)

Underbart är det, fantastiskt underbart!


  


jag vill ha en ny tatuering, serverad på ett silverfat tack.. eller nej.. Guldfat..!

Av maaria - 10 november 2010 23:24

du lyfter mig.


hej lögnen, det var allt för länge sen vi sågs sist. försvinn.


look into my eyes, you will see

what you mean to me

search your heart, search your soul

and when you'll find me there you search nomore


allt jag gör, gör jag för dig.


jag gillar dig, du verkar vara bra. söt är du också..


SM-Guld 2010! Malmö FF

Av maaria - 6 november 2010 16:59

You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the stars came fallin' on our heads
But they're just old light, they're just old light
Your hair was long when we first met


Min vackra speciella, hur ska jag klara allt utan dig? Jag älskar dig, jag älskar dig och det har jag gjort så länge.


Jag älskar dig.


you're always on my mind

Av maaria - 2 november 2010 15:19

Ja, Jag är lycklig, MALMÖ VANN IGÅR, med 0-4 !!! Hur jävla underbart är inte det?

Så nu är vi serieledare, igen.

Vinst den 7 så är guldet hemma i Malmö igen!


idag är det en jobbdag, men det gör inte mig något. pengarna jag tjänar ska jag lägga på trevliga kvällar med Zabina, finfina julklappar & annat smått & gott.


Påtal om Zabina, vilket tjatande om henne tänker ni nog, men hon är världens sötaste.

Fick en helt underbart gullig text av henne, och jag känner exakt samma!

"Maria är så bra, hon är helt enkelt bäst. hon ringer mig var helg; "var det nån som sa fest?" hon fyller min vardag med skratt och händer det nått hemsk frågar hon "hur e de fatt?" alla vänner är bra att ha men en sån som min maria borde alla ha. ett litet sms där hon talar om hur glad hon är för att vi hittat tillbaka till varann får mig att le li grann. då känner jag mig bättre än alla andra för dom kommer aldrig få uppleva det underbara, nämligen att på vår stig få vandra.
de enda som e trist är att jag några andra vänner har mist, för dom kan inte mig unna att jag ska få slippa leva som en nunna. (haha okej nä där flippa jag ut :P)
MEN.. de enda som e trist är att jag några andra vänner har mist, för dom kan inte mig detta unna, dom vill hellre förkunna. jag förstår svartsjukan finns, för maria får mig att känna mig som en lycklig prins. men om mina andra vänner verkligen vill mig väl så borde dom oxå kunna se hur gott detta gör i min själ. JAG ÄLSKAR ER ALLA LIKA BRA, men om ni tvngar mig att bara välja en så e det maria jag vill ha.  "

 

  

Av maaria - 1 november 2010 19:27

   Du ger mig
den trygghet jag behöver
Du ger mig
det hopp jag vill ha
Du skapar
den tro som jag ibland sakar
Din vänskap är värdefull


Utan dig skulle det
vara svårt
Utan dig skulle
många frågor
fortfarande finnas
Med dig blir allt
mycket lättare
Vår vänskap är äkta
och värdefull

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards