Direktlänk till inlägg 15 september 2013

run run away

Av maaria - 15 september 2013 19:17

Fortfarande sjuk.. finns väl inget värre än att vara förkyld? Och snuva.. vilken jävel kom på det? 

Det värsta av allt är nog att nu är det perfekt gymväder, precis så som jag vill ha det. 

Lite kyligt, regnigt och med en känsla av att hösten är på väg att ta över. 

Det värsta var att precis innan förkylningen slog till var jag peppad och igång med träningen, märkte vilka framsteg jag gjorde. Men det kommer man snabbt in i igen, tur det finns muskelminne!

Sen har jag världens bästa PT också ;)


Märkte att jag inte skrivit blogg sedan i juli, vad hände? 

Jag tror jag behöver skriva av mig lite ibland, få ventilera.

Just nu är det mycket, för mycket.

Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, mest av allt skulle jag vilja att både jag & Jesper tog semester och stack iväg till ett varmt land där vi skulle spendera dagarna vid poolen. 


Du tror att allting är lätt och att allting är gratis
Du tror att allting serveras och ni ska få bra pris
Men det du får utan att ge någonting tillbaka
Är samma mög som det som ingen vill smaka

Du kan sitta där du sitter mjukt och skönt och vänta
Hela du har träsmak och allt som finns är hämtat
Ge bort din tid och låtsas du är döv
Gör som du vill det är ditt liv och din röv

 

 

 

BILDVARNING, puss!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maaria - 13 februari 2017 19:39

Efter jobb idag kände jag inte alls för att ta mig till gymmet som jag planerat, så jag kollade en stund på netflix sen startade jag ett tabata pass från youtube, gick PW 2,5 km och gick en liten runda med hundarna efter det.  Det blev i allafall n...

Av maaria - 5 februari 2015 16:01

Hejhopp!   Kostschemat med Amanda rullar på! Första veckans resultat visade -3cm runt tjockismagen och 2 kg på vågen bland annat :) Denna veckan känns det inte som att kroppen samarbetar riktigt, men med tre lediga dagar kvar ska jag kämpa fö...

Av maaria - 27 januari 2015 20:53

Dag 2 på kostschemat är snart över och det går väldigt bra, är frestad hela tiden att äta sånt jag inte borde men hjärnan vinner över magen. Amanda är underbar, är det jobbigt kan jag höra av mig och hon ger det extra stödet jag känner att jag behö...

Av maaria - 26 januari 2015 10:08

Igår tränade jag ben med fokus på mina vader, det känns idag kan jag lova. Jag ska börja fokusera mer på de muskelgrupper som jag gärna struntar i, såsom axlar, triceps, vader och mage för att få ett bättre resultat. Gjorde utfall igår på benpass...

Av maaria - 25 januari 2015 19:22

Nu har jag skickat in betalningen till PT-Amanda! Ni hittar henne på www.fixaformen.nu för er som är intresserade Jag har beställt ett kostschema med lite extra pepp för att jag inte ska falla tillbaka till gamla vanor. Känns superbra, för hon är...

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards