Alla inlägg under september 2009

Av maaria - 15 september 2009 14:01


You said you're just one in the crowd
But your laughter is way too loud
You filled the darkest room with light

Your life has complicated you
But you know just what to do
The light you give is not in you

Hold your head up high
And this pain will die
Somehow, somewhere, just try
You're living in the dark
Where no one can see your tears
But hold your head up high

Can you tell me that I'm wrong?
Don't keep your broken heart too long
Deep inside you growing strong

Look beyond your life today
Can you see yourself this way
When the wintercold is gone

Hold your head up high
And this pain will die
Somehow, somewhere, just try
You're living in the dark
Where no one can see your tears
But hold your head up high

Av maaria - 13 september 2009 14:12

jag gillar känslan av att vara nykär, inget i världen kan stoppa mig känns det som.

Nu känns det egentligen rätt dåligt, jag gillar inte att sakna.

Gillar inte känslan det ger i bröstet.. men det för ju något gott med sig:)


Jobbat 7-12 redan idag, vid tjugo över åtta undrade jag var fan mina kollegor tog vägen eftersom det bara var jag på min avdelning, tio över åtta skulle det komma in en till mig. Men ingen skada skedd, jag var ändå nästan klar med morgonrutinerna..:)


Har varit och ätit med mattias nu, han fyller ju faktiskt 20 idag :)


Ska tillbaka till jobb 16-20, ändå rätt chill.. Efter jobb ska jag träna faktiskt, har inte gjort denna veckan eftersom jag varit hos Micke rätt mycket :) Men jag klagar ju inte ;D


Av maaria - 12 september 2009 22:27

jag kort   


Nu har jag städat mitt rum, har kläder kvar att hänga in men det får jag väl göra i morgon. Inte så mycket energi kvar nu.


I miss you

12

Av maaria - 12 september 2009 15:38

Du är fin som du är när du står med mig här, gör dig inte en massa extra besvär

Utan var den du é , och så ska du få se du är värd allt som livet kan ge.

Av maaria - 10 september 2009 23:14

Nu har jag mer tid att skriva..

Mycket som hänt den senaste veckan..

Träffar en helt underbar kille nu, vilket gör att tankarna snurrar i högvarv om alla andra runt om en, speciellt en person. Men jag tänker inte ta någon hänsyn till den personen, så är det.

Jag mår så underbart bra nu, och den här känslan tänker jag hålla fast vid.



Där är en dag jag åker tillbaka till i mina tankar varje dag just nu, dagen jag träffade min mormor för sista gången. Hur mycket hon betydde förstår ingen, hon var min mormor, som stickade tröjor till mig när jag var liten, passade mig och lät mig rita i de roliga målarböckerna.

Amanda, min minsta kusin har samma underbara minnen men hon får inte dela de med henne när hon blir äldre.

Hennes minne lever kvar varje dag i allafall.

Jag saknar henne.


:)

Av maaria - 10 september 2009 12:16

Alborosie är verkligen ett bra sällskpa denna morgon, även om sällskapet innan musiken var bättre..


Där är så mycket tankar i mitt huvud, men det får vi ta en annan dag för nu ska jag gå & möta lojsan..



:)

Av maaria - 7 september 2009 19:08

det känns bara så underbart jävla bra just nu.. :)


<3

Av maaria - 6 september 2009 19:27

Ja, fest blev det även om det såg mörkt ut ett tag.. Flyttade festen från Max hem till mig och det funka ju nästan lika bra..

Gudny och jag började dricka vid åtta / nio tiden medan vi fixade oss..

Vid halv elva kom Mattias hem & Niklas kom kort därefter, vi spelade vattenfall, en blick säger allt! :)

Vid ett kom Max & Markus. otroligt skoj, satt & fixade max naglar som han lovat mig att jag skulle få göra..


Efter festen här stack vi till malmö, Breeze i ca 45 minuter innan de stängde sen stack vi hem till Max där jag genast startade en efterfest i sängen för mig själv, jag frös som fan! Det är verkligen höst nu ..

 Vid halv åtta stack min bror hem därifrån men jag stannade kvar för jag orkade verkligen inte röra mig en millimeter ens..

Sov nästan bra, för först snarka max, sen snarka markus direkt efter.. oh markus snarkningar verkade komma från max, det lät så nära:P


Jag hade kul i allafall, har vilat mig lite nu så jag ska till trelleborg & va med Micke för nu är jag trött på att vara hemma! :)


Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards