Alla inlägg under januari 2013

Av maaria - 20 januari 2013 21:01

I morgon börjar en ny spännande vecka, med lite projekt på G.

Både i träningsväg och i det privata.

Ska försöka få lite ordning på det senare jag nämnde, just nu är mitt huvud väldigt snurrigt

Och jag försöker skjuta bort många tankar och länslor som jag skulle mått bättre av att bearbeta.

Vi får se helt enkelt.


Nu ska jag fortsätta min mys-söndag! :)  

Av maaria - 19 januari 2013 00:22

Jaaa, Katarina nu har jag varit inne på gooselistan igen. Sluta lägga in bra låtar, så slutar jag citera dom!


Påtal om något annat, äntligen helg. Ska använda de här 2 lediga dagarna till att bara slappa, för jag är trött. trött i huvudet och i kroppen. Behöver med D-vitamin, snälla låt det bli vår snart.


Nu checkar jag & Akko ut för idag, i morgon kommer D hoppas jag, och sen kommer Katarina och ska baka med mig!

och sist och absolut minst så kommer lilla fröken solsken och sa sova här på begäran. Mys helg helt enkelt!!

 

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards