Alla inlägg under februari 2015

Av maaria - 5 februari 2015 16:01

Hejhopp!


Kostschemat med Amanda rullar på!

Första veckans resultat visade -3cm runt tjockismagen och 2 kg på vågen bland annat :)

Denna veckan känns det inte som att kroppen samarbetar riktigt, men med tre lediga dagar kvar ska jag kämpa för ett lika bra resultat, minst.

Men innan dess ska jag ut med kollegorna och äta på en österriks restaurang inne i Lund.

Ska bli superskoj och samtidigt utmanande att göra bra val för att efterlikna kostchemat så mycket som möjligt. 

Jag gillar utmaningar!


I morgon har jag planerat in två träningspass utöver långpromenaden med hundarna

Ett svettigt rygg och bicepspass följt av ett minst lika svettigt benpass på kvällen. 


#fixaformen #ptonline 

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards