Alla inlägg under januari 2012

Av maaria - 27 januari 2012 21:52

jag älskar att träna, och jag hoppas efterbilden som kommer om några månader verkligen är som jag vil !!

   

Av maaria - 22 januari 2012 00:49

21 augusti dog du, du låg där i sjukhussängen och såg alldeles fridfull ut..

Jag kommer ihåg hur din hud kändes under min hand när jag klappade dig på kinden

Och att du fortfarande var varm.

Jag kommer ihåg alla tårar den dagen, all smärta. Jag kommer ihåg min brors smärta,

och det är därför jag skriver nu.. Jag hör allt inom mig när jag försöker sova.

Allt liv du hade försvann, någons Far, make, bror och vän försvann, ändå är minnet utav dig så levande.

Jag kan höra din röst inom mig, jag kan skratta åt saker .. våra minnen våra skratt.

jag kommer ihåg alla gånger vi bråkat och jag önskar att jag visste då att jag bara hade dig en kort period av mitt liv.

Jag skriver som att det är ett brev till dig far, och det är det nog på något sätt.

Men jag får aldrig något svar.

Jag älskar dig, föralltid.

 

Av maaria - 14 januari 2012 11:18

Jag saknar inte dig längre, jag saknar inte ens det vi hade.

Jag mår bra, så bra som jag kan efter allt som har hänt

Det jag saknar är alla som har lämnat den här världen.

Min Far och min mormor. Känns otroligt tomt, men det är väl det

som är livet, man föds & man dör. Jag ska i allafall försöka

göra allt för att göra det mesta av mitt liv. Jag ska skratta tills jag gråter

gråta tills jag skrattar, varenda minut av dagen ska jag göra till det bästa

och varenda tillfälle jag kan ska jag spendera med min familj, mina vänner och med

släkten!

Livet är inte att leva för en person, och att kämpa för endast en person.

Man ska inte svika sina vänner, eller sin familj för någon som man tror att man älskar.

Det har jag lärt mig, den svåra vägen.


Oh Maria Maria
She fell in love in East L.A
To the sounds of the guitar, yea ,yea
Played by Carlos Santana

Stop the looting, stop the shooting
Pick pocking on the corner
See as the rich is getting richer
The poorer is getting poorer

See mi y Maria on the corner
Thinking of ways to make it better
In my mailbox there's an eviction letter
Somebody just said see you later
 
mina tjejer! <3

Av maaria - 11 januari 2012 14:06

Det här året har börjat så satans bra!!

Inga fler killar som ljuger eller håller på med annan skit.

Jag förtjänar det bästa, och jag kommer hitta det så småningom :)


Idag har jag tränat här hemma nu på förmiddagen, dags att damma av Zumba skivorna!!

Sen ikväll blir det gymmet med brossan & Fredde :)

Trivs suuuuuperbra på mitt nya gym, hundra gånger bättre än Actic!!


Life is good! :)

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards