Alla inlägg under april 2013

Av maaria - 22 april 2013 19:45

Livet har format och gjort dig till nåt bra, inte lika vacker men lika bra som jag


Tycker det är kallt idag, eller så är det bara jag som är frusen. Igår kom lilla Thea hit och spenderade natten.. Idag skulle vi nämligen åka till Stadsparken och mata ankorna
Så jag, Jesper och thea tog med en påse bröd och cyklade ner. Riktigt mysigt, men självklart var det mulet..
Nu är det fint väder, jag ska snart ta på mig träningskläderna och gå en powerwalk runda med min lilla Akko så vi hinner hem till Jesper slutat:)
Igår råkade Akko bita sönder sladden till datorn, så nu är det ipaden som gäller ett tag framöver.

Tiden går så fort, hinner knappt med. Veckorna bara flyger förbi.. Det är rätt skönt faktiskt :) Glöm bara inte att stanna upp och uppskatta allt ni har, en dag kan det vara borta. Ge en extra kram till nära och kära, när man förlorar dom vill man inget hellre.




Av maaria - 18 april 2013 21:08

När allt faller på plats så känner man ett lugn, ett lugn som inte varit där innan

Inte någonsin..

Jag & Jesper har snart varit ett par officiellt i 2 månader, känns helt galet

galet bra, inget annat ;)

Han är min andra halva, det måste han vara för med honom känner jag mig hel.

:)

Ingen vidare lång uppdatering, men en uppdatering iallafall


Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards