Alla inlägg under april 2014

Av maaria - 11 april 2014 14:42

Back on track?

Nej, trillade lite på vägen men har rest mig och borstat av knäna och är nu redo för en helt ny vecka, fri från sjukdomar och virus!

Resan till Gran Canaria var helt otrolig, med bästa mannen! Ska inte berätta om den dock..


När vi kom hem började vi på kostschema, gjorda av Jonathan Fogelberg, första veckan gick jag ner lite mer än 2 kilo. Andra veckan(denna veckan) blev jag sjuk men har ändå lyckats göra mig av med ett halvt kilo till(kanske inte så konstigt med tanke på magsjuka och halsont?) Nästa vecka lägger jag dock in en högre växel, fullt ös medvetslös! Bloggen kommer börja handla mycket om mina tankar runt mat, träning och hälsa. Men den kommer ändå vara jag, med alla mina funderingar och frustrationer.


Jag gillar snabba lösningar, men ibland undrar jag om de är det bästa. Som med att nå sin drömkropp. Jag hade helst velat att det skedde över natten. Det gör det inte. Det krävs hårt arbete och hängivande till en viss livsstil. Ibland undrar jag om de som tar "snabba lösningar" är medvetna om vad de måste göra för att upprätthålla sina resultat. 

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards