Alla inlägg under april 2012

Av maaria - 30 april 2012 23:26

Badobibido...

Idag har det varit en bra dag, trots att jag jobbade.

Spenderade kvällen med Sussi, my star! <3 :)

 

Nu ska jag sova, och tänk om 31 dagar flyttar jag! :)

Av maaria - 30 april 2012 09:17

det här hade kunnat vara en perfekt dag, om jag inte skulle jobba ikväll!

Usch, men jag jobbar, ovanligt nog, bara till 20 ikväll.

tackar vi för :))


Ska in till stan snart & skriva på mitt kontrakt, wooopwooop! Inflytt om 31 dagar :)


  

Living young, wild and free! :)

Av maaria - 27 april 2012 12:41

Jag har fått en lägenhet!!

Den 1 juni flyttar jag till vikingavägen 8! :)

Jag flyttar inte så långt, men jag flyttar till något helt eget.

Som bara är mitt!

MITT MITT MITT!

:)


Lyckan är obeskrivlig, äntligen börjar turen vända och efter alla motgångar har det varit framsteg efter framsteg nu.

Har en heltidstjänst, lägenhet och världens underbaraste människor runt om mig.

Jag hade inte kunnat be om mer :))


Let them haters hate.. ;)

 

Av maaria - 26 april 2012 00:17

anytime you whisper my name, you'll see how every single promise I keep

 

Bara en arbetsdag till den här veckan, sen har jag helg!! Ska bli väldigt skönt.

Operation fixa bakgården drar igång på lördag kl 10.

Ska bli skönt att få det gjort :)


Vet inte riktigt vad jag gör uppe, jag har för många tankar som håller mig vaken.

Jag har så många lösningar, men alldeles för många hinder i vägen.

Lite jobbigt faktiskt.

Men det löser sig, så småningom.

Dock inte lika fort som jag kanske hade önskat.




 

Av maaria - 24 april 2012 23:06

Jag har aldrig lyssnat när du lovat, jag har aldrig ställt några krav

Du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig.

 

Här har jag blivit den jag är

Här kommer jag förbli

Jag har skrivit mina egna regler,

för någon har förstört mig

Jag var någon annan innan jag kände dig

Här känner jag mig fångad, och fri.


Det är skrivet i stjärnorna, miljoner mil här ifrån.

 



Av maaria - 20 april 2012 12:34

idag är jag ledig, igen!

men det är snart slut med så mycket ledighet.

Jag har ett mål, en dröm och en vision :)

Ska på intervju för ett extra jobb på tisdag :))


idag är det 39 dagar kvar till semester, och 48 dagar kvar till semester x 2 ;D



Jag kanske verkar lite kall, och lite spänd..

Och kanske inte kan öppna upp mig till dig riktigt än.

Men jag har blivit sårad, sparkad på, bedragen.

Jag har rest mig igen, står på mina egna ben

och vill släppa in dig i mitt liv.






Av maaria - 18 april 2012 01:41

True Love-Soja

Det är en av min absoluta favoritlåtar!


I need true love
Do you know what you mean to me
Does it show as I live and I breath
In the valley of the shadow, I know you’ll be.
I defense, I conquer death
I conquer the enemy (envy).

What is love really if it only affects, one aspect of life?
That’s like a musician who only accepts, his own musical type.
That’s like a preacher who only respects sunday morning, and not
saturday night
That’s how a soldier can come to reflect,
that Love is more than a man and a wife.


Av maaria - 14 april 2012 13:58

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.



Var på matchen igår med Claire, och äntligen äntliiiiigen kom målen.

ettan kom, tvåan kom!

Men jag hade varit där ändå, även om det inte blev några mål.

I med och motgång tillsammans.

Jag sitter och tänker på min balkong

på allt mellan himmel och jord

på saker som betyder och saker som inte spelar någon roll

och kommer fram till att det mesta inte alls spelar någon roll

så länge jag mår bra och min familj mår bra så ska jag inte klaga.


Live the life you love, love the life you live!

 

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards