Alla inlägg under januari 2011

122

Av maaria - 30 januari 2011 15:23

122 låååånga dagar kvar till semester, 1 dag kvar till pluggandet börjar, 4,5 timme tills jag slutar arbeta.

Allt är en enda nedräkning idag, jag vill bara få vara lediiiig.

Mitt huvud är trött, och min kropp också.

Ibland undrar jag varför jag ställer upp så mycket som jag gör, jag får ett tack, men vad ger jag mig själv?

Kanske ska börja ta det lite lugnare, om jag ska hinna med allt som jag vill göra.


ahh, solen skiner idag! Det gör mig faktiskt på strålande humör, sol är något jag älskar!! mmhm, och jag längtar efter varma vårdagar!

Av maaria - 27 januari 2011 22:54

On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised
Even angels have their wicked schemes
And you take that to new extremes
But you'll always be my hero
Even though you've lost your mind

Just gonna stand there and watch me burn
But that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie
Ohhh, I love the way you lie
     

Av maaria - 23 januari 2011 20:37

Många ting, som inte kan övervinnas när de står tillsammans, ger efter, när vi tar itu med dem ett och ett.


Föräldrar ska stötta, oavsett vilken ålder barnet är i.

Men det känns som att det inte finns någon i familjen

som tror på att jag kan komma in på juridik, det kan jag kanske inte.

Jag kommer få kämpa ett helt år innan jag kan söka, but you can't blame a girl for trying..

Jag kanske skulle varit tyst om mitt nya mål, kanske skulle hållt det för mig själv.

Eller så nämner jag det bara inte igen, och förvånar alla om jag kommer in.

Men jag hoppas verkligen det, mer än något annat.


Framgång på nästan alla områden beror mer på envishet och framåtanda än på intelligens. Detta förklarar varför vi har så många obegåvade ledare.

Av maaria - 22 januari 2011 12:25

If I could turn back time, I would turn the hours back , back to yesterday!



Det var väldigt roligt, nog den roligaste kvällen på länge.. Jag har ingen röst, och ont i höften(?) tror Rogers beniga höftben har något med det att göra, han knuffas värre än någon annan!

Nä, men igår det var kul, få släppa alla tankar men samtidigt fanns de flesta tankarna jag haft där.. Det var tankar om min planerade utbildning, jag hoppas jag kommer in..

Kan inte ni hålla tummarna för mig? goosigtsnällt ! :*


Om jag lyckas komma in, så kommer jag vara bäst i världen.. Men det får jag se snart.. Det blir mycket pluggande innan iallafall:)


Nu ska jag duscha, sen hem till föräldrarna & Baloo :)

Av maaria - 20 januari 2011 22:58

 

I know I wasn't there
When you needed me the most
I know I didn't care
And was afraid to get so close
Tonight it's getting hard to fall asleep
'Cause it's becoming clear that I broke all into pieces
And I can not reverse it
So I've got one more thing to say

I'm sorry for your pain
I'm sorry for your tears
For all the little things I didn't know
I'm sorry for the words I didn't say
 
Idag är jag trött, ka vara för att jag fastnade med matteboken igår kväll och skulle upp tidigt idag.. i vilket fall som helst, så har det varit en bra dag både på jobbet och hemma, fast nu är jag hemma hos BinadenFina! I love it , även om vi sitter i vars ett hörn.. jag med matteboken och hon med youtube.
 
Du är sååå yeah yeah wooow woooow

Av maaria - 19 januari 2011 11:49

Jag & Estelle har haft en effektiv start på dagen, VC, apoteket & ICA :)

Sen har vi ätit frukost framför TV:n och kollat på MasterChef, riktigt sjuk chocklad kaka en kille gjorde.. Gissa om jag vill ha den! Det är rätt mysigt att bo själv, inte hemma hos föräldrarna men ändå med någon..:) I'm not gonna complain!


I am a mountain
I am a tall tree
Oh, I am a swift wind
Sweepin' the country
I am a river
Down in the valley
Oh, I am a vision
And I can see clearly
If anybody asks u who I am
Just stand up tall look 'em in the Face and say
I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey, I made it
I'm the worlds greatest
And I'm that little bit of hope
When my backs against the ropes
I can feel it mmm
I'm the worlds greatest

 

 

mmhm jobb 16-21 idag, dreamteam!

Av maaria - 15 januari 2011 16:51

en superhjälte!!


Idag har jag jobbat, dock själv halva turen vilket är så himla tråkigt men jag överlevde:D Förra veckan bad jag om ledigt nu på söndag, och ändå ska jag jobba 7-20, underbart med pengar. För det är vad jag kommer tänka på imorgon! Pengar, pengar, pengar.


Jag ska söka ett till jobb idag, jobba ännu mer och tjäna mer pengar så kanske, men bara kanske jag kan vara ledig hela juni! :) har ju planerat in semester 3 veckor iallafall. Men de 3 veckorna tänkte jag inte vara i Sverige..;) SEMESTER på riktigt!! :D


Ah jaha nu då? Jag är så nyfiken så jag nästan spricker, trött är jag också. Inte lätt att vara superhjälte inte!


even if the sky is falling down

  

Av maaria - 12 januari 2011 13:17

Jag har sovit alldeles för länge, och är seg i huvudet.

Jobb 14-21 idag, och idag har vi även betalt första delen på RESAN!

Musik är därför en bra sak idag, för man kan bli lite piggare och peppad av den! :)

Den här låten är bra, nästan bäst!


Katerine- Ayo technology

She work it girl, she work the pole
She break it down, she take it low
She's fine as hell, she's about the dough
Doing her thing right on the floor
Her money money, she makin'
Got the way she shakin'
Make you want to touch her, you wanna' taste her
Have you lustin' for her,
Go crazy face it

She's so much more than you're used to
Know's just how to move to seduce you
She's gone do the right thing and touch the right spot
Dance in you're lap till you're ready to pop

She's always ready, when you want it she want it
Like a nympho, the info
Show you where to meet her
On the late night, till daylight the club jumpin'
If you want a good time, she gone give you what you want

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards