Alla inlägg under februari 2012

Av maaria - 29 februari 2012 22:32

Hej bloggen!

Jag är sämst på att uppdatera, men jag har fullt upp i livet.

Det som har hänt på senaste tiden är att jag har bokat en resa till Mallorca till sommaren med min bror. Kommer bli helt underbart! jag längtar riktigt mycket till solen, jag tar bara en veckas semester nu i sommar.

Ni kanske undrar varför?

Jag ska helt enkelt åka till ett ställe, som jag tror alla vill till någon gång i sitt liv.

Jag ska till Afrika!


I've left you behind and I'm glad

But, I wish you joy and happiness and I wish you LOVE

you're suck a nice person, but you need to change, and I hope

you have found the girl that you are willing to change for.

    


Idag får Mr. veeborn vara med på bild, även om det är flera månader sedan jag ens såg honom!



...

Av maaria - 27 februari 2012 12:50

Att livet kan kännas såhär bra!!

Av maaria - 24 februari 2012 23:07

Veckorna bara flyter på.. i torsdags började jag 7, och jag var så deppig bara över tanken att gå ut i det mörka & kalla. Till min stora förvåning hade solen redan börjat gå upp innan 6.30 Och det var helt ljust innan klockan var 8. Underbart!!

jag blir på gott humör av fint väder.


Jag blir inte på gott humör av att inte veta vem F är. F som i ? Fråga, Fiende.. Fågel?

Sen vågar jag inte hoppas att det ska vara den jag vill!


Nananananaa... Inget vettigt alls att skriva. Men nu fick ni iallafall en liten uppdatering.

VÅREN ÄR PÅ VÄG TILL SKÅNE MED STOOOOOOORMSTEG!

 

Av maaria - 21 februari 2012 13:33

Okej, tålamod slut.

Jag vill veta vem det var som ställde en fråga här och signerade sig själv som " F " .. Nyfiken i en strut ;D




Idag är det 6 månader sedan du lämnade det här livet, jag älskar och saknar dig från nu till tidens ände. <3

Av maaria - 20 februari 2012 11:59

Nära nog att starta ett krig, allt jag har har jag gett

Vem vet vad vi bråkar om, inte jag i allafall.

Jag orkar inte längre med ditt skiftande beteende, som två personer i en.

Jag är väldigt nära att brista, och glömma bort dig.


Jag är jätteglad idag, det är solsken ute. Sol ute, sol inne, sol i hjärtat sol i sinne.

Kan nog säga att solen är det som påverkar mitt humör mest.


 



Förbjuden frukt, varför lockar det så?

Det är ingenting för mig,

jag är inte fin nog ändå.

Av maaria - 19 februari 2012 23:51

Då var helgen över, igen.. Den går så snabbt.

Men det är en spännande vecka som ligger framför oss!

Thea fyller 1 år på onsdag, och jag går och väntar och väntar på hennes present. Som kommer vara superfin!!

Sen ska jag umgås med mina underbara vänner, vänta på våren och jobba på mina magmuskler.

Sen ska jag och mina hjärnspöken ha ett allvarligt snack, dags att mina tankar börjar lyda mig ;D


Lämnar iallafall en helt underbar helg bakom mig och tackar alla som bidrog positivt till den!!


<3

...

Av maaria - 16 februari 2012 22:29

Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

 Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

 

Av maaria - 15 februari 2012 23:08

God Kväll bloggen!

Jag är väldigt irriterad idag, på några småsaker egentligen.

Får ju börja med något, så här får ni ett utdrag ur min dag idag.

Jag fick ett sms, där en  fd.vän skrev " Du, jag betalade ju bla bla, då den där gången.. När får jag pengar?"

Okej, du kan få för det du la ut för mig då... den gången........ men, och här kommer det stora MEN. Saken är inte den att jag inte vill ge eller kan betala den summan. MEN, alla gånger jag hjälpt dig med lite extra pengar, då du haft det väldigt svårt. Eller de ggr jag bjudit dig.. Jag tror jag har gett dig saker för över 5000 de senaste 2-3 åren. Och du har inte gett ens en tredjedel av det av det.

Men det gör inte mig så mycket, Så du får med glädje tillbaka det du la ut!! :)


Jag irriterar mig på hur giriga folk är. Och jag vill inget annat än att hjälpa alla, men nu hjälper jag mig själv.

Det finns rätt många dagar jag inte känner ens en gnutta uppskattning för vad jag gör/ och vad jag har gjort. Och man tröttnar på att ge av sig själv, för när en människa börjar ta en för givet försvinner tacksamheten. Sen menar jag inte att jag ska få höra hur snäll och hjälpsam jag är.

Det är många som ger.. och sedan förväntar sig att de ska få tillbaka tusenfalt.

Jag har skrivit en lista, på 100 saker jag vill göra medan jag lever.

nr.15 - Ge ANONYMT till välgörenhet.

Det kommer kännas väldigt konstigt, för bara jag vet att det är JAG som gjort det. Något stort, något bra.


Seeen är jag irriterad över männsikor som snackar mycket, men gör väldigt lite.


 


Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards