Alla inlägg under oktober 2009

Av maaria - 23 oktober 2009 10:52

Hej gott folk, och hej på er äckligt folk också! :)

Linnéa tyckte det var länge sen jag skrev något på min blogg så jag får väl skriva om de senaste dagarna..

Åkte till Micke i måndes efter jobb och vad vi gjorde i måndes kommer jag inte riktigt ihåg.. Men det var säkerligen något mysigt :)

Iförrgår så var vi på en Mamma Mia föreställning som en skolklass hade gjort, det var rätt kul.. Fnittriga sjätteklassare framför oss så det var riktiga minnes flashbacks :) De var riktigt duktiga som vågade sjunga och jag tycker att hon som spelade " mamman"  var asgrym! :)

Rätt mycket dötid att slå hål på när Micke jobbar, synd att Gudny jobbar så mycket och att Lojsan är i Hong Kong men hon kommer väl hem nu snart så då är inte trelleborg lika ensamt..


Ska vara hemma i Lund i typ en vecka.. det kommer nog bli rätt skönt  kunna vara med linnéa lite, och ella :)

Sen ska jag ju jobba alla dagar också. Men micke kommer jag sakna, men det är bara bra för oss:) Jag tror inte på ett förhållande där man är med varandra 7 dagar i veckan..sånt kan man ta när man flyttar ihop och det kommer dröja ett tag till..


Tycker synd om aristoteles som sitter med sitt berg av läxor. men snart ska vi gå och beställa tid hos frisören, för jag ska bli korthårig igen! :)


Den 27 ska jag fira min födelsedag, jobbar ju hela söndagen jag fyller år på riktigt..



Kyss

Av maaria - 16 oktober 2009 14:01

Men lilla landet lagom, nu får ni faktiskt vakna och inse att alla de här skvaller tidningarna är till för att ni inte ska undra så mycket om vad som händer med era skattepengar, vad regeringen har för sig och vad det är för nya lagar som diskuteras.

Om Anna Anka skrevs det över 1400 artiklar i svensk media i september!!?? Om budgeten skrevs det 1350.

Vad är viktigast? En blond bimbo som hela Sverige kan störa sig på eftesom de har så tråkiga alldagliga Svensson liv eller hur det går för vårt land?

Patetiskt är det, och varenda gång någon diskuterar Anna Anka med mig säger jag bara att hon inte är värd att snacka om. Är hon någon form av superhjälte för att hon har silikonläppar och fru Anka? Nej då är Kajsa Anka bättre  

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards