Alla inlägg under november 2011

Av maaria - 23 november 2011 15:26

Oj vad måga som gratulera mig igår, undrar om jag ens känner hälften!

Tänker dela med mig av det bästa smset jag fick igår

" GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D nu e du vuxenfängeslemyndig"

Signerat brossan!


Zabina kom igår, och vi fick nästan en incident med polisen det här året också, hon tryckte en civilare i röven på vägen till Halima.


Och Halbeeean & Amrica hade gjort världens sötaste kaka

 

Sötnosar!


Jag kan säga att min dag var bra igår, och jag skrattade så mycket uppe hos Hali att jag har träningsvärk idag,

Love you

Av maaria - 21 november 2011 23:43

Jaha, i morgon är det dags att fylla år igen,

Det kommer inte vara det samma i år,

Aldrig mer som förr.

Hade hellre skippat hela födelsedagen, för vad är det för födelsedag om du inte är här och gratulerar mig?


Jag älskar och saknar dig, och kommer tänka på dig ännu mer i morgon.

3 månader utan dig, 3 hemskt långa månader.


Av maaria - 15 november 2011 21:48

You don't know how you met me

You don't know why

You can't turn around and say goodbye

All you know is when I'm with you I make you free!


Follow me and everything will be allright!

I can gurantee, you won't find a women like me :)


Idag har jag jobbat som alla andra dagar, att jobba för Carema Care i allt det här blåsvädret och all dålig press som de har fått, gör nästan så att jag känner en solidaritet mot företaget.

Vi är inte, även om vi har ögon (HÖKÖGON)på oss, de omtalade serviceboendena.

Och det kan jag känna mig stolt över.

Jag tycker, att mina arbetskollegor och jag gör ett bra jobb utifrån de resurser vi har.

Andra som jobbar för Carema som läser, och ni som läser och tänker " hur kan hon jobba för dom" tänk på alla våra goda stunder. För de är många,

Fånga stunden!


 

Av maaria - 13 november 2011 16:57

 


Idag är det Fars Dag, skickar en tanke till dig och hoppas att du funnit din ro.

Och ber för att vi som är kvar alla ska finna vårt.

Jag har funnit min lycka, hjälp mig nu hjälpa dom andra.


Sitter och myser med Hali, som aldrig får åka iväg igen!!!!!!!!!!!



 

Av maaria - 7 november 2011 17:06

Då var allhelgona helgen över.

Igår var vi uppe i kyrkan på minnesgudstjänst

Och idag var vi på kyrkogården och har valt gravplats.

Dagarna är bara fyllda med grått här.

Inte konstigt att jag längtar tillbaka till turkiet.


<3

<3

Av maaria - 6 november 2011 18:54

             




Av maaria - 4 november 2011 12:32


 


Idag är det min pappas födelsedag. jag minns förra året, som alla andra år sa han att han inte trodde att det blev fler födelsedagar för honom. Nu fick han rätt.. och jag hatar när han har rätt.

Saknar honom så otroligt mycket...

Det är mycket man vill i livet, men det är bara att inse att det aldrig blir som man tänkt sig, men det betyder inte att det slutar dåligt. Livet är fullt med överraskningar och motgångar. Men även fullt med gjädje och medvind!


  



Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards