Alla inlägg under juni 2013

Av maaria - 30 juni 2013 22:18

I lördags var det premiär för MMsports butik i Malmö. Jag & Jesper åkte dit med Steffe och co. :)

Hittade nya tröjor att träna i! Sjukt sköna!!

Så efter turen dit stack jag ner till gymmet i min nya sköna tröja, och fick till ett riktigt bra pass. Det känns rätt skönt att man har fått tillbaka motivationen igen, även om jag velat träna innan har det inte gått när mina handleder bråkat med mig, men nu mår händerna bra igen!

Körde ett benpass idag.. Träningsvärken är redan ett faktum



If tomorrow never comes 
Will she know how much I loved her 
Did I try in every way 
To show her every day
That she's my only one 
If my time on earth were through 
And she must face the world without me 
Is the love I gave her in the past 
Gonna be enough to last 
If tomorrow never comes 

'Cause I've lost loved ones in my life 
Who never knew how much I loved them 
Now I live with the regret 
That my true feelings for them never were revealed 
So I made a promise to myself 
To say each day how much she means to me 
And avoid that circumstance 
Where there's no second chance 
To tell her how I feel.




Av maaria - 21 juni 2013 22:25

Då är midsommar över för den här gången..
Mattias fixade grillat idag, så jag & Akko har varit hos honom ikväll.
När Jesper slutat stack vi hem till honom och åt jordgubbar .. Riktigt gott!!

Jobb väntar i morgon, men innan det ska jag rensa ut lite här hemma. Finns så mycket man inte använder, speciellt i klädes väg..
Nu ska jag gosa ner mig under täcket, med en bra film och VÄRLDENS BÄSTA pojkvän! ;)

Av maaria - 9 juni 2013 20:18

för du är där när ingen ser mig, du är där när stormen yr, du är där när natten skrämmer och du är där när dagen gryr. Har haft några jobbiga dagar, har haft ont i min handled men det är bättre nu och imorgon väntar jobb :)Jag har saknat min pappa, tycker det är fruktansvärt orättvist att han skulle försvinna så tidigt. Jag vill bara berätta för honom att jag är lycklig, och stolt över mig själv. Jag är tacksam varje dag, tacksam för att Jesper kom in i mitt liv den där kalla dagen i februari. Och att även om det gick fort mellan honom och mig så är det meningen att det ska vara han & jag.. Jag kan inte beskriva lyckan jag känner med honom. Inte heller kärleken. Det är rätt helt enkelt. Och nu slutar han snart så ska gå och möta honom! :)

Av maaria - 2 juni 2013 22:55

Det hade gått bättre att skriva, om jag inte hade haft min älskade pojkvän bredvid mig som kräver uppmärksamhet-
Men ett försök kan jag göra.
I fredags packade vi in oss i bilen och begav oss mot Göteborg - för Jespers 20års present!
Vi checkade in på vårt mysiga hotellrum, sen spenderade vi hela fredagen med att shoppa och mysa som bara vi kan.
Göteborg är en helt underbar stad att gå runt i, och eftersom jag har stegräknar-tävling på jobbet så passade det utmärkt. Över 20000 steg gicks ;)
I går var vi lite mer turister, vi stack till universeum!! Det var riktigt fräckt, speciellt akvarierna. och hajarna.
Regnskogen var fruktansvärt varm, men värd det, bara synd att man inte såg mer än en apa..
Efter universeum satte vi oss i en park och väntade på nästa turist-jippo, PADDAN!! Haha en härlig båttur igenom Göteborgs kanaler.
Och på kvällen stack vi självklart till Liseberg, där vi åkte det enda jag vågade Lisebergshjulet! Och vi fick se solnedgången ifrån ovan, riktigt mysigt var det!
Helgen var perfekt, inte för det vi gjorde utanför att vi var tillsammans, och det var bara vi. Inga måsten, inget jobb, ingen hund, ingen disk och ingen städning. Bara tid för varandra!
Nu ska jag bädda ner mig bredvid Jesperoh njuta de sista timmarna av vår underbara helg, imorgon är det dags för jobb igen..
Och ett stort TACK till Carola och hennes familj soom har haft hand om Akko hela helgen!!

Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards