Alla inlägg under juli 2010

Av maaria - 11 juli 2010 10:20

Men jag kommer ihåg alla dagar med dig.

 

Nu är jag nervös, jag har fjärilar i magen och är väldigt party sugen. Idag är det äntligen avresa till Turkiet, och jag åker dit som en helt ny människa känns det som. 

Jag behövde den kvällen för att gå vidare, och vidare gick jag .

 

Jag kommer inte sakna ett dugg i Sverige ! (nu ljuger jag, jag kommer sakna några på jobb, familje, vänner & Baloo.. underbara baloo. )

 

Mmmmhm <3!! 

Av maaria - 10 juli 2010 18:37

Har haft en helt underbar, svettig & rolig dag på jobbet. Ta bort underbar så stämmer det! Herregud vad varmt det är, man kan knappt vara ute innan man förvandlas till en gnällig svettpöl. Mysigt va? ;)


Ikväll ska jag träffa en god vän, sen i morgon bär det äntligen av på semester.

Jag & Emma ska till Side i Turkiet:) 2 hela veckor är vi borta, momysos!


Jag börjar sakta hitta tillbaka till mig själv

Varför har jag lurat mig själv så

Jag börjar skratta

Varför har jag varit så besluten att inte misslyckas?

Allt jag gör kan inte bli perfekt.

Av maaria - 8 juli 2010 20:18

  


Idag har jag haft en väldigt mysig dag med Gudny, innan dess har jag jobbat.

2 jobbdagar kvar nu och 3 dagar kvar till avresa. Gissa om jag har fjärilar i magen?

det kommer bli underbart, släppa allt skit i Sverige, glömma lite, sluta klandra sig själv så mycket kanske.


När jag kommer hem igen börjar jag sträva efter mina nya mål här i livet. Spännande!


Jag har satt ett lås på hjärtats alla dörrar, sagt upp ditt hyreskontrakt, och talat om för alla mina vänner att sista kortet är lagt.

Av maaria - 6 juli 2010 10:06

Maybe I didn't treat you quite as good as I should have

Maybe I didn't love you.


Jag är pigg & utvilad, känns skönt att det är en ledig dag idag då man kan mysa lite extra med Baloo & familjen. Reser snart, och nu börjar resfebern komma.

Idag ska jag växla in till Turkisk valuta, handla det absolut sista och sen träna ikväll. :)


Oh boy, how I've missed our late night talks.

Av maaria - 5 juli 2010 14:53

Jag har varit singel sen i lördags och redan börjat hitta tillbaka till mig själv, den glada jag, som inte gnäller, gråter eller mår dåligt. Det är såhär man ska må i ett förhållande också.

var jag & micke verkligen så fel för varandra och varför tog det så lång tid att inse?

Jaja:) Ångra aldrig något som fått dig att le


Jag längtar super mycket nu, ska snart på semester och då är det bara jag & Emms som räknas.


Har jobbat idag, det är hemskt att jobba i denna värmen men det får väl gå :)

Nu ska jag äta mat sen tillbaka till jobbet för en kvällstur.


XoXo

Av maaria - 2 juli 2010 14:53

Hade jag vetat det jag visste idag, att alla mina ansträgningar och mina försök att bli bättre inte skulle löna sig skulle jag lämnat oss för längesen. Nu vet jag inte vad jag vill, och det vet inte han heller.

Ska jag vara ärlig? Kärlek är svårt och många gånger tror man att man klarar sig bättre själv, att det blir roligare (hur kul är det att vara själv?:s), friare..

Skit snack alltihop, och jag borde ha förstått bättre. Gett upp redan när jag blev illabehandlad.


Killar är svåra, och jag säger inte att vi tjejer är mycket bättre. Men vad ska vi göra nu?


Turkiet om 9 dagar, uunderbart !!


Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards