Alla inlägg under mars 2012

Av maaria - 24 mars 2012 23:03

I will not be treated as street poon-tang!!


Dudie sa en rätt smart sak, som jag ska ha i åtanke många många många gånger de kommande dagarna.

Nu är det slut med jobbiga drömmar och önskan om något som jag inte ens vill ha!

Av maaria - 23 mars 2012 21:58

Du är där när ingen ser mig, du är där när stormen yr

Du är där när natten skrämmer, du är där när dagen gryr

Och jag vill alltid ha dig nära, när som åren läggs till år

och vad livet vill oss lära är att framtiden är vår


När klockorna har stannat, och tiden tycks stå still

Och man inte vågar säga det man längst i hjärtat vill

Då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag och förstå

att vad som än händer är det alltid du och jag.


Mysfredag står på tur, och huvudvärk verkar det som oajaja..



WHAT ARE WORDS IF YOU REALLY DON'T MEEEEAN THEM WHEN YOOOU SAY THEM!

Mys låt !

Jag hade kunnat hålla alla löften jag ger dig, om jag hade vågat säga de ut högt


Av maaria - 22 mars 2012 22:33

I don't wanna talk about things we've gone through, though it's hurting me now it's history.

I've played all my cards, and that's what you've done too.


Ont i kroppen idag, mest i mina handleder.. förbaskade skit :(

Även ont i min axel och ryggen..

Gnäll gnäll, nej så är det inte.

Men skriver jag här var jag har ont får jag lättare att hitta anledningen till varför!


Mhm, skattepengar ; 16500!

Inte illa pinkat, kanske blir en resa till utöver den som redan är planerad? :)


I like you, I like you alot <3


Av maaria - 20 mars 2012 23:51

För att börja med något, där är en människa som har fått se en sida av mig som egentligen inte är sann. Jag brukar inte vara så kall, men jag gömmer så många känslor inom mig, som jag inte kan visa dig. För vi hör inte ihop, ändå finns det inget annat jag vill ha. Inget annat som jag längtar efter så.


Dear Hater..

Don't hate me because I wasn't who you thought I was or wanted me to be.

Don't hate 'cause I'm cute and sweet... hate 'cause you can't compete.

It's better to be hated for who you are, than to be loved for who ur not.

So don't hate what yoy can't imitate.. either love me or hate me, both ways I'm on your mind..

And I'm flattered ;)

I've learned to always forgive my enemies, nothing annoys them more ;)

- Love Me!

Av maaria - 17 mars 2012 11:07

Livet är hårt.

Är det verkligen det?

Jag upplever det som orättvist.

Men vad har jag att säga till om ?

det orättvisa i mitt liv är att vi förlorade vår pappa alldeles för tidigt.

Sen finns det andra som lever tills de blir hundra och som inte vill något annat än att dö.

Nåja, man ska inte tänka för mycket på det. För hur jag än vrider och vänder på det så får jag aldrig tillbaka det jag har förlorat.

Jag har gått igenom mycket, haft min bror i fängelse, förlorat min far och blivit bedragen.

Men jag tycker inte livet är hårt.

Livet är en enda lång prövning, och vad som händer efter det här livet kommer vara värt alla brustna hjärtan, sorg och tårar.

Men livet är inte bara prövningar, det är lycka också.

Och allt det dåliga ska vägas upp av det som är bra, det som gör en lycklig.

Sen om det är pengar, välmående eller kärlek

Det är upp till var och en.


Nä nog med det här, nu ska jag gå ner och träna! :)


http://www.youtube.com/watch?v=-oCCnxBos10&feature=relmfu

Av maaria - 13 mars 2012 23:07

As I walk through the valley of the shadow of death New York to Cali for the
money, power, respect
It's a journey, some'll get left behind coz in life you
cannot press rewind
Get it right.
You only have one first chance to make
one first impression that lasts a lifetime
Reputations to proceed itself do
you believe in hell?
Babylon, greed for wealth Do you deceive yourself and
let your ego swell
And disregard those who most need your help
Thick
skinned, the dark won't take my soul Survived spiritual wars, see my
welts
And the evils felt but faith is stronger
I saw grown men fall when I
was a youngster
But I clenched my fist
Ready to go against whoever Tie my
Timb's and rise in the end

When the
Armageddon's dark and dread
A lot of weak are to weep and moan
Only the
strong will continue
do you have it in you?
Come we've got a journey to
go
And when the battle get sour and dread
A lot of weak are to wither and
moan
Only the strong will continue
I know you have it in you
I know you
have it in you

 

Av maaria - 10 mars 2012 22:04

och jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre
jag har glömt dig en vacker dag

när jag träffar gamla vänner
har jag ingenting att säga dem
de ställer för många frågor
och jag, jag bidrar inte med nån
och jag kan ångra det lilla jag säger
eller dra ett allvarligt skämt
jag tycker mig höra mig vad de tänker; "är hon sådär jämnt?"

Jag fick höra att du ångra dig, att du saknar mig och att du vet vad du har förlorat. All kärlek jag har, all omtanke, alla känslor ger jag till någon annan. Som förtjänar mig, och som jag förtjänar.

Vad du förtjänar det vet jag inte, inte är det mig i allafall.



En saknad som aldrig försvinner är saknaden efter min far, jag vill bara träffa honom, krama honom och säga att jag älskar honom.


 

Av maaria - 9 mars 2012 22:29

Det är roligt när folk tror att dom känner mig

Att de vet hur jag är

För det vet ni inte

Mina vänner säger att jag är snäll, mina ovänner säger att jag är elak... en av de säger att jag är sjuk i huvudet t.o.m

Ni vet ingenting






Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards