Alla inlägg under april 2011

Av maaria - 29 april 2011 22:30

Hej sötnosar!

utbildningen igår gick bra, verkar vara ett riktigt bra system.. Nu sitter jag på min säng med datorn, som så många gånger förr. Lyssnar på SOJA idag, jag gillar reagge speciellt nu på våren/sommaren. :) Jag lyssnar iofs på det mesta, och ännu mer nu än förra året. I've been turned over to the light side!


Skrev sms till brorn min, stackarn har något problem med halsen så han har blod i halsen som han har haft sen i gårkväll ungefär.. Mitt sms löd " Blod är tjockare än vatten, älskar dig bror"

Tillbaka fick jag " Ja :), jag har märkt det nu dom typ senaste 24 timmarna.."

Jävla lustigkurre.


SOJA- True Love

I need true love
Do you know what you mean to me
Does it show as I live and I breath
In the valley of the shadow, I know you’ll be.
I defense, I conquer death
I conquer the envy.

What is love really if it only affects, one aspect of life?
That’s like a musician who only accepts, his own musical type.
That’s like a preacher who only respects sunday morning, and not
saturday night
That’s how a soldier can come to reflect,
that Love is more than a man and a wife.


  En 17årig Loppa :)

Av maaria - 27 april 2011 22:04

I'm tired, but in a good way..

Ibland är det faktiskt värt att sova mycket mindre, och få så mycket mer..:)


idag var en vanlig dag med jobb, motion & lite mys med emms.

Ska snart lägga mig för att sova, igen.. Klev nästan nyss upp.

I morgon är det utbildning på jobb, tumme upp :)


Brother, dear brother
Listen when I say
I will stick by your side
Until this goes away

 

  Lopp har piercat tungan, det var på tiden att jag äntligen tog mig mod att göra det!

Av maaria - 27 april 2011 22:04

I'm tired, but in a good way..

Ibland är det faktiskt värt att sova mycket mindre, och få så mycket mer..:)


idag var en vanlig dag med jobb, motion & lite mys med emms.

Ska snart lägga mig för att sova, igen.. Klev nästan nyss upp.

I morgon är det utbildning på jobb, tumme upp :)


Brother, dear brother
Listen when I say
I will stick by your side
Until this goes away

 

  Lopp har piercat tungan, det var på tiden att jag äntligen tog mig mod att göra det!

Av maaria - 23 april 2011 11:06

You felt me hurting
But I can forgive you for that now
You taught me something
Something took me half my life to learn
When you give all yourself away
Just tell them to be careful of your heart

Nanananananananananananaaaaa BATMAN!

Jag tror minsann att jag ska sola en stund innan jobb, ikväll blir det myyys. And I just can't get enough!!


so many secrets, kept inside

that can hurt so many people

and I could tell 'em

without regret in my heart



 

Av maaria - 17 april 2011 22:58

Mysig söndag,

jobb med underbara kollegor, middag med underbara människor och MALAWIGIN, now I know what you're talking about! ;D Jag vet iallafall vad jag ska ha med mig hem från Malawi.. längtar så, men samtiddigt är man orolig över kulturskillanden, men innan oktober kommer har jag lärt mig allt om hur man ska bete sig ! :D

Jag vill bort nu!

Undrar om jag inte ska "försvinna" en liten stund, bara prata med ett fåtal människor och fokusera på jobb & träning.


Jag är så tacksam för mina vänner, jag älskar er!


And, Z ,I miss u!

 



Av maaria - 16 april 2011 10:54

Jag vet vad jag känner,

och jag ser en stor förändring i mig själv

som inte ens var nödvändig då jag inte haft krav på mig att jag skulle förändras

men nu har jag det, omedvetet eller medvetet, det vet jag inte själv.

jag vet att jag svävar iväg med mina tankar

och att jag borde leva i nuet.

Men tankarna om dig blir bara större & större

trots att jag nog innerst inne vet att jag inte är

tjejen för dig.

jag är varken ledsen eller deppig för det

för jag uppskattar det jag har nu.

Men bara tanken på att du en dag kanske inte finns,

den skrämmer mig lite.

Skjuter bort tankarna nu, framtiden är i morgon och imorgon är långt ifrån just nu.

Let's just pretend I didn't write these words down.


 


Av maaria - 13 april 2011 23:01

If I could, then I would
I'd go wherever you will go
Way up high or down low, I'd go wherever you will go

And maybe, I'll find out
A way to make it back someday
To-wards you, to guide you, through the darkest of your days
If a great wave shall fall yeah fall upon us all
Well then I hope there's someone out there
who can bring me back to you



Idag har jag börjat dagen på bästa sätt, väckt av finaste gazo, telle & luure, sen gos med luure hela morgonen. Jag är verkligen lyckligt lottad! Och jag älskar det lilla livet så.. Kan inte tacka Estelle nog för den enorma tilliten hon ger mig med Luure. TACK!!

resten av dagen bestod av att städa & tvätta, och nu på kvällen var jag med gooose Emms.

Man ska uppskatta det lilla i livet, och inte ta saker för givet.

Lev ditt eget liv, för du skall dö din egen död. Correct me if I'm wrong:)

 

Av maaria - 12 april 2011 21:58

Jag har en sång på huvudet, en riktigt barnslig visa.

Den går såhär " En elefant balanserade på en liten liten spindeltråd, det tyckte han var så intressant så han hämtade en annan elefant"

Otroligt irriterande.. men samtidigt lite roligt.


Alla människor behöver något, idag behöver jag ett stycke Avatar och en hattifnatt!

Meen man kan inte få allt man vill ha, så är det ju!


Idag, jag vet inte om jag ska sammanfatta det här som en bra dag eller ej, för jag kan inte sätta fingret på det.


Tror jag ska tänka på alla mina lyckopiller jag har runt omkring mig, speciellt ett av dom..


 


Presentation


Här skriver jag om träning och vardagslivet. Sånt som gör mig glad. Men även om sorg, sorg över det som är förlorat sorg över det som aldrig kommer åter.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards